خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد:
پیرنون گفت: پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی 1398 حمل ونقل جاده ای استان قزوین از تاریخ دوازدهم اسفندماه سالجاری آغاز می شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۹۰۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد:پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی 1398 حمل ونقل جاده ای استان قزوین از تاریخ دوازدهم اسفندماه سالجاری آغاز می شود.
وی در خصوص پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی سال 1398 حمل ونقل جاده ای گفت: به منظور ایجاد فرصت مناسب برای مسافرین جهت برنامه ریزی سفر و ترویج فرهنگ انجام سفر برنامه ریزی شده، پیش فروش بلیت درمحل پايانه های عمومی مسافربری و همچنين دفاتر مركزی و دفتر فروش بليت سطح شهر شركت های مسافربری آغاز می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد: همچنین در برنامه های طرح نوروزی جابجایی مسافر در سال جدید عنوان کرد: با تشكيل ستاد نوروزی در اين اداره كل به منظور ارائه خدمات جهت جابجایی مسافر و به منظور رضايتمندی مسافران در ايام نوروز، اطلاع‌رسانی درسطح گسترده انجام شده و همچنين با نهادهای دست‌اندركار به ويژه پليس راه جهت كنترل شرايط لازم برای رانندگی، استانداردهای فنی وسايل‌ نقليه عمومی مسافربری به ويژه ناوگان كمكی هماهنگی های لازم بعمل آمده است.
پیرنون با اشاره به هدف انجام این تعامل افزود:این تعامل جهت افزايش ايمنی و آسايش در جريان ترافيک محورهای استان در ايام نوروز بوده و همچنين مقرر است خدمات امداد خودرو و جرثقيل های امداد جاده ای بصورت شبانه روزی توسط شركت های خدمات خودرویی ارائه گردد.
وی اضافه کرد:تشكيل تيم نظارت و بازرسی از مجتمع های خدماتی رفاهی بين راهی، توسط دستگاههای ذيربط جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرين و آماده سازی و مبلمان راه ها نظیر خط کشی راه ها، ساماندهی علائم افقی، عمودی و تجهیزات ایمنی در راه ها، پاکسازی حاشیه راه ها، رنگ آمیزی پایه علائم هشدار دهنده و آشكار سازی نقاط پرحادثه برای ارتقاء ايمنی مسافران از موارد پيش‌بينی شده در راستای اجرای طرح نوروزی می باشد.
مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوين تصریح کرد : تدابير لازم جهت كنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه سرويس‌دهی به مسافران به منظور ارايه خدمات مناسب به مسافران علاوه بر نظارت فيزيكی، از طريق تلفن گويا، صندوق‌های انتقادات و پيشنهادات، طرح نظرسنجی از اقدامات این اداره کل می باشد.
پیرنون گفت:همچنین برقراری ارتباط با مسافران و بهره‌گيری از سامانه شماره 3000143 با پيش شماره 028 برای دريافت نظرات و مشكلات احتمالی استفاده‌كنندگان از وسايل ‌نقليه عمومی به صورت شبانه‌روزی، سامانه نظارت مردمی 110120 پليس راه به منظورجلب مشاركت مردمی درافزايش ايمنی سفر و كاهش تصادفات، سامانه اطلاع رسانی 30007070 برای ارتباط مردمی واعلام نظر جهت وضعيت نمازخانه ها و مساجد بين راهی در دستور كار می باشد.
وی بیان کرد: شهروندان عزيز قبل از آغاز سفر به منظور مديريت سفر خود در صورت استفاده از ناوگان عمومی ضمن تهيه بليت مورد نياز و نيز با بهره گيری از سامانه پيام كوتاه 141 از آخرين وضعيت راهها اطلاع حاصل نمايند. اين سامانه از طريق نرم افزار 141 نيز قابل دسترسی بوده و از طريق برنامه بازار و يا تارنمای www.141.ir بصورت رايگان قابل دريافت و نصب بر روی گوشی های تلفن همراه می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها