خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان فارس گفت: به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز اولین کاروان دانشجویی راهیان نور که ۲۰۰ نفر از دانشجویان خواهر این دانشگاه هستند، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۸۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جمشید فیروزی، مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ثبت نام اردوهای راهیان نور استان فارس گفت: ثبت نام کاروان‌های زیارتی راهیان نور دانشجویی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور با شعار «جوان انقلابی پرچم دار حرکت ملی پیشرفت» آغاز شده است.

فیروزی مطرح کرد: برهمین اساس به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز اولین کاروان دانشجویی راهیان نور به مدت ۴ روز مناطق عملیاتی اعزام شدند که شامل ۲۰۰ نفر از دانشجویان خواهر این دانشگاه هستند.

مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی فارس تصریح کرد: دانشجویان دراین اردو‌ها از مناطق عملیاتی اروند، فکه، هویزه، طلائیه، شلمچه، علقمه و چزابه بازدید می‌کنند و برای اولین بار بازدید از سد کرخه هم در برنامه گنجانده شده برای اینکه دانشجویان با دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب آشنا شوند.

وی با اشاره ثبت نام کاروان راهیان نور بیان کرد: ثبت نام کاروان‌های راهیان نور از بهمن ماه در سطح استان آغاز شد و تا قبل از اعزام کاروان‌های متمرکز ۱۷ اسفند ماه ادامه دارد.

فیروزی تصریح کرد: برادران از ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه و خواهران از ۱۷ تا ۲۶ از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند علاقه‌مندان جهت ثبت نام، به دفاتر بسیج دانشجویی شهرستان‌ها و حوزه ها‌ی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی فارس درباره اعزام کاروان‌هاهم گفت: همانطور که گفتم اولین کاروان راهیان نور خواهران از دانشگاه شیراز اعزام شد و کاروان برادران این دانشگاه ۷ نیز اسفند ماه اعزام می‌شوند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بحثی که در اعزام راهیان نور امسال حائز اهمیت است، این است که دانشجویان دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب را از نزدیک ببینند و همچنین موضوع دیگر بحث مستقل بودن کاروان‌های دانشجویی است؛ بطوری که دانشجویان در مدیریت کاروان‌ها نقش آفرینی کامل و بسیج دانشجویی ناحیه از این کاروان‌ها پشتیبانی می‌کند.

اعزام اولین کاروان دانشجویان دانشگاه شیراز به اردو‌های راهیان نور  با شعار «جوان انقلابی پرچم‌دار حرکت ملی پیشرفت»

ارسال نظرات
پر بیننده ها