نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت با حضور سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۸۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت با اهداف ترویج فرهنگ و تفکر ناب بسیجی و ایجاد خودباوری در عرصه فناوری و صنعت، معرفی و الگوسازی شرکت‌های برتر دانش بنیان با تفکر و روحیه بسیجی، ترویج فرهنگ تحقیق و نوآوری، معرفی ایده‌های نوآورانه در حوزه توسعه و احیای صنعت و معرفی کانون‌های تخصصی و گروه‌های جهادی برتر در حوزه صنعت از سوی سازمان بسیج مهندسین صنعتی برپا شده است.

در این نمایشگاه سازمان بسیج مهندسین استان کردستان در راستای فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای با توجه به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و مهندسین صنعتی و با ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین و دستور اکید سردار فرمانده سپاه بیت المقدس سردار رجبی جهت شرکت در دومین نمایشگاه تخصصی بسیج مهندسین صنعتی کشور ((سرآمدان فناوری و صنعت)) حضور پیدا کردند.

سرهنگ پاسدار مهدی مه تابانی دراین راستا افزود: شرکت دانش بنیان وابسته به سازمان بسیج مهندسین صنعتی بازوی رباتیک تمام صنعتی است که تمامی دانش آن بومی بوده و به دست بسیجیان استان کردستان ساخته شده است.

وی گفت: در این قضیه از تلفیق سه مهندسی کامپیوتر، الکترونیک و مکانیک استفاده گشته است که مجموعا به نام مکاترونیک شناخته می‌شود ومنجربه تولید بازوی تمام صنعتی شده است، و این امر میتواند قسمتی از دانش بومی استان کردستان را به منصه ظهور برساند. دانشی که تاکنون در اختیار چهار کشور صنعتی جهان بوده را بومی سازی کرده و می‌تواند ایران را به عنوان پنجمین سازنده‌ی این محصول با دانش صفر تا صد تبدیل کند.


مه تابانی با اشاره به اینکه در این راستا مسئولین لشکری و کشوری منجمله رئیس سازمان انرژی اتمی دکتر صالحی و سردار غیب پرور و بنیاد جواد الائمه (سردار کوهستانی) با نگاه ویژه و بازدید ویژه به این تکنولوژی افزود: باحمایت‌هایی که سردار فرمانده سپاه بیت المقدس سردار رجبی در این حوزه جهت پیشتاز بودن درکمک به شرکت‌های دانش بنیان بوده بتوانیم ازظرفیت‌های علمی وصنعتی استان کردستان استفاده نموده که ایران اسلامی به رشد وبالندگیی برسد.
ارسال نظرات