فرمانده سپاه بیجار از برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر با همکاری حوزه علمیه خواهران همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا(س) در بیجار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۸۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
سعید شعبانی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان،  افزود: با بیان اینکه بصیرت فاطمی موجب ماندگاری اسلام بعد از قرن‌ها شده است، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) جامع‌ترین و کاملترین الگو در تمامی ابعاد زندگی برای بانوان است.


وی از برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر با همکاری بسیج جامعه زنان و حوزه علمیه خواهران در روز دوشنبه ۶ اسفند خبر داد و بیان داشت: هدف از برگزاری این مراسم را گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی است.


فرمانده سپاه بیجار گفت: اگر جامعه اسلامی بتواند زنان را با الگوی اسلامی تربیت کند، یعنی الگویی زهرایی، الگویی زینبی، زنان بزرگ، زنان با عظمت، زنانی که می‌توانند دنیایی و تاریخی را تحت تأثیر خود قرار دهند، آن زمان زن به مقام شامخ حقیقی خود نائل آمده است.


شعبانی فلسفه گرامیداشت روز زن و مادر را مقابله با تبلیغات سوء دشمن و جلوگیری از آسیب‌ها و خطرات فروپاشی خانواده عنوان کرد و افزود: اجرای سرود، تواشیح، نمایش، اهدای جوایز و سخنرانی توسط گروه فرهنگی هنری منتظران حضرت مهدی عج از مهمترین بخش‌های ویژه برنامه جشن میلاد کوثر در حسینیه شهر است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات