مجمع خیرین بسیج شهرستان دشتی برگزار شد

به همت بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی مجمع خیرین بسیج شهرستان دشتی در سالن جلسات فرماندهی با حضور خیرین این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۷۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

مجمع خیرین بسیج شهرستان دشتی برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، به همت بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی مجمع خیرین بسیج شهرستان دشتی در سالن جلسات فرماندهی با حضور خیرین این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سرهنگ حیدر حقیقت منش مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی ضمن خوش آمد گویی به خیرین در این جلسه به تشریح اقدامات انجام شده و ماموریت های این سازمان پرداخت.

در ادامه نیز سرهنگ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ضمن خوش آمدگویی به میهمانان این برنامه و نیز تبریک به مناسبت آغاز دهه ی دوم انقلاب به تشریح اقدامات انجام شده پرداختند و افزودند: بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) با همت بسیجیان به خدمات دهی به منطق محروم شهرستان می پردازند که می توان به تکمیل 60 خانه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و ساخت حسینه ی و مسجد و ساخت سرویس بهداشتی و نیز اعزام تیم هتای پزشکی در مناطق محروم شهرستان اشاره نمود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی اظهار داشت: مشکلات زیادی وجود دارد و می توان با همکاری شما خیرین این مشکلات را مرتفع نمود و در این راستا بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی اقدام به ایجاد صندوق های قرض الحسنه نموده است که تا کنون 16 صندوق راه اندازی و فعال شده است و از این طریق با پرداخت وام هایی از این صندوق ها به طرح های اشتغال زا باعث رونق کسب و کار شده است و این آمادگی وجود دارد با گسترش صندوق های قرض الحسنه از طرح هایی که باعث رونق کسب و کار می شوند حمایت شود.

سرهنگ غضنفری بیان کرد: لذتی که در کمک به محرومین و نیازمندان وجود دارد قابل مقایسه با هیچ کار دیگری نیست و اشاره نمودند که اقدامات شما خیرین در دفتر الهی ثبت خواهد شد و از اذهان مردم پاک نخواهد شد چرا که باعث خوشحالی محرومین و نیازمندان می شوید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار