خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین خبر داد:

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا در ۱۲۸ امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین خبر از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا در ۱۲۸ امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین داد.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۶۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام رضا نوروزی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار داشت: جشن میلاد حضرت زهرا (س) با حضور سادات جلیل‌القدر در آستان مبارک امام‌زادگان و بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می‌شود.
وی با توجه به جایگاه دخت نبی پیامبراکرم (ص) در عالم کائنات عنوان کرد: جایگاه دخت نبی پیامبراکرم (ص) در عالم کائنات جایگاهی بسیار عظیم و رفیع است به نحوی که خداوند متعال این وجود مقدسه را در قرآن «کوثر» نامیده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: خداوند تبارک در حدیث شریف قدسی وجود عالم هستی را منوط به وجود حضرت صدیقه طاهره حضرت زهرا (ص) داشته است.
حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه جشن میلاد حضرت زهرا(س) درامامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می‌شود تصریح کرد: در اکثر امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین شاهد برگزاری جشن میلاد دردانه نبی(ص) هستیم و در بیش از ۱۲۸ امامزاده این مراسم برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زهرا (س) در شام میلاد حضرت در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) بعداز نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
شایان ذکر است ویژه برنامه جشن حضرت زهرا(س) آستان مقدس امامزاده حسین(ع) به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) دوشنبه، ششم اسفندماه با برگزاری مراسم جشن میزبان بانوان می‌شود.
در این مراسم که از ساعت ۱۵ همراه با گرامیداشت روز مادر برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام حمید شهسواری سخنرانی می‌کند و در ادامه حمید چاوشا به منقبت‌خوانی می‌پردازد.
1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها