خبرهای داغ:
همزمان با ولادت حضرت زهرا (س)، مراسم افتتاحیه ۹۸ پروژه عمرانی و نیز اهدای ۸۴ سری جهیزیه کامل به نوعروسان استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۶۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم ، در این مراسم که سه شنبه هفته جاری هفتم اسفندماه همزمان با سالروز ولادت باسعادت فاطمه زهرا (س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی (ره) در ستاد سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار می‌شود، سردار سید ضیاء الدین حزنی، مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه و نیز آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه به ایراد سخن می‌پردازند.

همچنین در این مراسم که با حضور مقامات و شخصیت‌های استانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اعضای فعال گروه‌های جهادی همراه خواهد بود، پس از سخنان سردار شاهچراغی، فرمانده سپاه استان قم، علی دستوری، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام شده در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در یک سال گذشته ارایه می‌دهد.

گفتنی است تعداد ۹۸ پروژه عمرانی استان که مراسم افتتاحیه آن‌ها در این روز با حضور سردار حزنی در قم برگزار می‌شود، در مناطق محروم و کم برخوردار استان به خصوص بخش‌ها و روستا‌های قم قرار دارد و با مجموع اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که سهم آورده سپاه ۵۰ درصد بوده است.
ارسال نظرات