خبرهای داغ:
با همت بخشداری منطقه نیمبلوک و کمیته امداد امام خمینی (ره):
با همکاری بخشداری منطقه نیمبلوک و کمیته امداد امام خمینی (ره) دو پنل خورشیدی در محله عشایری شیر مغر نیمبلوک نصب شد و اهالی این منطقه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از نعمت برق برخوردار شدند.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۶۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیبج  از خراسان جنوبی خورشید روشنایی بخش به همت بخشدار نیمبلوک و کمیته امداد امام خمینی (ره) بر شب عشایر تابید و تامین برق خانه عشایری روستای شیرمغز با کمک انرژی خورشیدی فراهم شد.

روستای عشایری شیرمغز ازتوابع بخش نیمبلوک است که قرن ها بدون برق  25 خانوار در این روستا  زندگی کرده اند اما به دلیل  خشکسالی های  پی در پی امروز این  منطقه  خالی از سکنه  شده است.

 اما امروزه تنها خانواده ای که بیش از 20 سال در این روستا با سختی های فراوان زندگی کردند و بار مسئولیت را به دوش کشیده اند با  نصب دو دستگاه پنل خورشدی درمحله عشایرنشین  روستای  شیرمغز  از نعمت برق برخوردار شدند.  

با همت بخشداری منطقه نیمبلوک و کمیته امداد امام خمینی (ره) عشایر این منطقه به عنوان قشر زحمتکش جامعه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از نعمت برق برخوردار شدند.

بخشدارنیمبلوک با بیان اینکه امسال دولت برای مناطق عشایری اعتبارات ویژه ای  در نظر گرفته، گفت: یکی از خواسته های دیرینه مردم این روستای عشایری درخواست برق بود که با اعتبار25 میلیون تومان پنل خورشیدی در روستای عشایری شیرمغز نصب شد.

خسروی افزود: در سایر نقاط عشایری که در زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان ، قنوات، بند خاکی درخواست هایی داشته اند بزودی محقق خواهد شد.

وی گفت: در سه نقطه جمعیتی عشایری چاه دراز، چاه جملی و ملک آباد که بالای 10 خانوار جمعیت دارند و فاقد روشنایی هستند با توافقات انجام شد با شرکت توانیر پیگیر هستیم تا  این سه روستا عشایری  از نعمت برق برخوردار شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها