خبرهای داغ:
فعال فرهنگی سیاسی با اشاره به اینکه کارزار بی امان عرصه فرهنگی امروز نیازمند روحیه مقاومت و ایستادگی است، اراده قوی، اخلاص در عمل، مقاومت در برابر زورگویان عالم با برهان قاطع اسلامی را رمز توفیق در این مبارزه بی امان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۴۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

مهدی راثی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تاکید کرد: در کارزار همه جانبه فرهنگی با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که لحظه ای از دشمنی خباثت گونه خود با مردم ایران دست نکشیده اند باید با زره و تن پوش اثربخش فرهنگی وارد شویم تا مانع نفوذ آن ها و هم منادی ارزش های واقعی اسلام و انقلاب اسلامی در قلب های مستعد غربی شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ در قوام و بالندگی اجتماع و پیشگیری از آسیب های اجتماعی موجود در جامعه نقش کلیدی دارد، خاطرنشان کرد: آموزه های تعالی بخش فرهنگ که سبک های زندگی هر جامعه را شکل می دهد اگر مبتنی بر نیازهای مادی و معنوی انسان و منطبق با آموزه های دینی باشد بی شک در تامین بهداشت و امنیت روانی، تعالی معنوی، سازگاری اجتماعی و تامین حقوق شهروندی تاثیر اساسی خواهد داشت.

راثی افزود: برعکس اگر خلاف آموزه های دینی باشد منجر به انحطاط فرهنگی، تضییع حقوق شهروندان، حس بی مسئولیتی در آحاد جامعه نسبت به همدیگر خواهد شد، به همین خاطر سعادت و سلامت اجتماع به فرهنگ حاکم در آن جامعه بستگی دارد.

وی بیان داشت: در جامعه دینی ایران اسلامی نیز اگر متوجه آسیب های غیر قابل پذیرش هستیم که در شان جامعه دینی نیست ناشی از زاویه گرفتن ما از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است، فرهنگی که منبعث از تفکر توحیدی و مبتنی بر آموزه های فطری است که کمال و سعادت انسان را تضمین کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها