سردارغیب پرور درکرمان؛

سازش و نرمش در مقابل دشمن مسیر را برای آنان هموار می کند

مسئول سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: ما باید یاد بگیریم در مقابل دشمن سست نشویم و دشمنان ما جز به فنای این انقلاب راضی نیستند.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۴۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، صبح امروز یادواره شهدای دانش آموز و دانشجو در مصلی بزرگ امام علی (ع) استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و سردار غیب پرور مسئول سازمان بسیج مستضفین برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت :خدمات لشکر 41 ثارالله سرافراز بر تارک انقلاب اسلامی می درخشد و کسانی که به تاریخ انقلاب به ویژه دفاع مقدس آشنایی دارند خدمات این لشکر ظفرمند را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

وی افزود : این لشکر حدوداً در 25 عملیات شرکت کرد و در عملیات بدر جانفشانی این لشکر را از یاد نخواهیم برد ، در کربلای 5 با فرماندهی سردار عزیز حاج قاسم  سلیمانی بچه های ثارالله را در اوج دیدیم عبور آن ها از اروند باعث شد اروند خجل شود ،کرمانی ها باید افتخار کنند که این سردار عزیز فرماندهی این لشکر را در سخت ترین روزها عهده دار بود.

غیب پرور گفت : 1319 شهید دانش آموز و 140 شهید دانشجو از یک استان چیز کمی نیست سلام خدا بر کرمان دلاور باد.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد : در دوران دفاع مقدس آنچه که این عزیزان را ممتاز کرد ذکر ، توسل و توکل بود فداکاری و برادری ها آنجا موج می زد اگر ما همین یک کلمه را یاد بگیریم که جوانان دیروز مومن ترین جوانان این جامعه بودند همین بس است.

غیب پرور تصریح کرد : در عملیات حلبچه در منطقه ایران ارتفاعات سربه فلک کشیده سورن منطقه یخچال مانند به نام کانی میدان است که در آن روز به ما گفتند 4 نفر از بچه های کرمان یخ زدند این جوانان ایستادگی کردند و به خاطر سرما سنگر را ترک نکردند همه ما یاد بگیریم که سنگرهایمان  را رها نکنیم.

وی گفت : در کربلای 5 بچه های کرمان قطعه قطعه شدند اما تسلیم نشدند ، غواصان لشکر 41 ثارالله از اروند عبور کردند و جانانه پای انقلاب ماندند .

مسئول سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد : ما باید یاد بگیریم در مقابل دشمن سست نشویم و دشمنان ما جز به فنای این انقلاب راضی نیستند .

وی افزود : چه کسانی باید این انقلاب را حفظ کنند غیر از شما جوانان و چه کسی را باید اسوه قرار دهیم و الگوی ما در ایستادگی و شهادت چه کسی است ؟ آیا شک دارید که دردانه آسمان ولایت که در خانه پیامبر پرورش یافت الگوی ماست.

غیب پرور گفت : مقاومت حضرت زهرا(س) و بصیرت زهرا(س)  چراغ راه این جلسه هاست که از خانه علی جانانه دفاع می کند ، دفاع حضرت زهرا (س) دفاع از حریم امامت و ولایت بود.

این مقام مسئول عنوان کرد : مظلومیت حضرت زهرا (س) آنجا مشخص شد که حضرت زهرا (س) به سراغ کسانی که در غدیر بودند رفتند و پرسید چرا بیعت نمی کنید و آنها گفتند اگر علی (ع) در انتخابات شرکت می کرد به او رای می دادیم.

وی اظهار داشت : قدرت، ثروت و بی خردی باعث بروز عاشورا بود  ، عاشورا نتیجه بی خردی مردمانی است که علی(ع)  را رها کردند، ما نباید امام ، رهبر  و ولایت را رها کنیم.

غیب پرور ادامه داد : کسانی که دشمنند و همراه نیستند در صورتی که  در کرسی انصاف بنشینند خواهند گفت که اگر ما در سایه سار ولایت نبودیم بی شک شکست می خوردیم.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد : امام بزرگوار ما وعده جاه ، مقام و مال به رزمندگان نمی داد و آدرس فلاح و رستگاری را به آنان می داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار