خبرهای داغ:
مرکز نوآوری و توسعه کسب و کار دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۲۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، ساختمان مرکز نوآوری و توسعه کسب و کار دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی با حضور دکتر زنگنه مطلق معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و رییس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی پوراسد افتتاح شد.

این مرکز با هدف جذب، حمایت و پرورش طرح های دانشجویی، ارائه مشاوره های تخصصی، کمک به دریافت تسهیلات، ارتباط با مراکز صنعتی، دانشگاهی، پژوهشی، پارک ها و مراکز رشد، بسترسازی فرصت شغلی و تولید محصولات مبتنی بر فناوری های نوین در دانشکده شهید قاضی طباطبایی در زمینی به مساحت چهارصد مترمربع و با هزینه پنج میلیارد ریال، افتتاح شد.

همچنین در ادامه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای از محصولات فناورانه 7 واحد فناور مستقر در مرکز نوآوری و توسعه کسب آذربایجان غربی بازدید کرد و از تولیدات و خدمات این شرکت‌ها آگاه شد.

وی با بیان اینکه این مرکز در راستای آشنایی دانشجویان با فضای کسب وکار و بازاریابی و شناخت مراکز تجاری در جهت تولید و عرضه محصولات تولیدی به بازار کار، راه اندازی گردیده از پتانسیل کارگاهی و آزمایشگاهی موجود و محصولات ایجاد شده این دانشکده ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات