شهردار ارومیه گفت: تخفیف 25 درصدی برای مطالبه های شهرداری تا پایان سال جاری ادامه دارد و شهروندان می توانند از این فرصت برای پرداخت عوارض خود استفاده کنند.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۱۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

 محمد حضرت‌‌پور امروز در در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: شهروندانی که تا به امروز نتوانسته اند بدهی های خود را در قالب عوارض شهری به شهرداری ارومیه پرداخت کنند، می توانند از تخفیف 25 درصدی تا آخر اسفند جاری برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: هدف از تخفیف و اقساطی کردن مطالبات شهرداری از شهروندان، رونق بخشیدن به صنعت ساخت و ساز شهر ارومیه است.

وی بیان کرد: مشارکت مردم در پرداخت مطالبه های شهری، کمک قابل توجهی به تامین درآمدهای شهرداری و ارتقای زندگی شهری می کند.

حضرت پور از مردم ارومیه خواست تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به پرداخت تعهدات خود کنند تا ضمن بهره مندی از تخفیف ویژه زمینه حل بخشی از مشکلات مالی شهرداری نیز فراهم شود.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه 60 درصد از افق 1404 شهر ارومیه محقق شده گفت: در افق 1404 شهر ارومیه، شهری سبز، سالم، فرهنگی، مجهز به فناوری اطلاعات، حمل نقل ریلی و برخورداری شهروندان از اقتصاد پویاست که برای رسیدن به این افق برنامه‌های بسیاری در دست اجراست.

وی ادامه داد: در حال حاضر در جهت برخورداری شهروندان از فضای سالم و سبز 600 هکتار فضای سبز تجهیز شده ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در راستای تحقق افق 1404، آسفالت معابر شهری به ویژه آسفالت معابر خاکی در مناطق کم برخوردار شهری، ساماندهی آب‌های سطحی، پیاده رو سازی گسترده معابر شهری، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تجهیز پایانه‌های حمل و نقل شهری انجام شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات