کلاهبرداری با پرداخت سود غیر متعارف

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری متصدی یكی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت در شهرستان اردل به اتهام كلاهبرداری پنج میلیاردی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۰۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار غلامعباس غلامزاده ، گفت: در پی وصول خبری مبنی بر وقوع كلاهبرداری گسترده توسط متصدی یكی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت در سطح شهرستان اردل ماموران پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات خود را آغاز كردند.

وی افزود: با انجام بررسی های دقیق مشخص شد متصدی این دفتر با وعده دروغین پرداخت سود غیر متعارف 30 الی 40 درصد، مبالغ قابل توجهی را از مراجعان که اغلب كم سواد یا بی سواد بودند اخذ و به همراه وجوه قبوض انشعابات دریافتی از مردم به حساب شخصی خود واریز كرده و از محل متواری شده است.

غلامزاده، تصریح كرد: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی این كلاهبردار را در یكی از استان های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری درپایان گفت: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی و در بازجویی فنی پلیس به كلاهبرداری از 40 نفر از مراجعان به مبلغ پنج میلیارد ریال اعتراف که بعد از تشکیل پرونده ،تحویل مراجع قضائی شد.

ارسال نظرات