مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان، در آیین گرامی داشت 27 شهید حادثه تروریستی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: در دفاع مقدس مصداق این وعده ی الهی بود که با وجود آن همه مشکلات قدرت ایمان بر سلاح غلبه کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۹۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

ه گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام و المسلمین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلان، در آیین گرامی داشت 27 شهید حادثه تروریستی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: افرادی هستند که خودشان ضعیف شده اند فکر می کنند دیگران هم مانند آنها ضعیف شدند ، اگر در فلان مسئولی ضعفی دیده می شود این بدان معنا نیست که دیدگاه نظام این است.

وی ادامه داد: معیار و ملاک ما قرآن است، چون انقلاب ما، مکتب ما بر اساس قرآن تعریف شده است و شعار های مردم در اول انقلاب بر همین اساس بود.
وی با اشاره به آیات قرآن افزود: دشمن در ابتدا به بهانه ی هسته ای، فردا حقوق بشر و همینطور جلو می آید تا شمارا ضعیف و تسلیم خود کند. اما آیات الهی در قرآن اشاره دارد به این موضوع که آنها به شما حمله می کنند ولی نمی توانند غلبه کنند اگر مقاومت کنید. دفاع مقدس مصداق این وعده ی الهی بود که با وجود آن همه مشکلات قدرت ایمان بر سلاح غلبه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری در ادامه گفت: بر اساس آیه ی 14 سوره حشر خداوند فرموده : (آنها خودشان مستقیم وارد جنگ نمی شوند بلکه نیابتی میجنگند)، جنگ نیابتی آمریکا با ایران در سوریه و عراق می تواند از آن دسته باشد.

وی ادامه داد: حال در این شرایط وظیفه ما چیست؟ باید دشمن شناسی کنیم و طرح دشمن را بدانیم. زیارت عاشورا طرح دشمن را می گوید، دشمن سه طرح دارد.در ابتدا طرحی 50 ساله میکشد، مانند طرحی که از وفات پیامبر گرامی اسلام تا شهادت امام حسین ع کشید، دشمن یکباره سر امام حسین را نبرید. دوم، شکستن قبح ولایت، چگونه؟ تمام ناتوانی ها و ضعف های خودشان را به ولایت نسبت می دهند تا مردم بدبین شوند. سوم، وقتی که میان مردم و امام فاصله افتاد قتال می کنند و سر امام را میبرند، این درس هایی است که زیارت عاشورا به ما می آموزد.

وی یاد آور شد : بر اساس زیارت عاشورا آن جا که می گوید" ان یرزقنی طلب ثاری مع امام هدی..." باید انتقام خون شهدای حادثه تروریستی زاهدان را بگیریم و خواهیم گرفت.

در انتهای این مراسم، حاضران با صدای گرم حاج ابوذر بیوکافی برای شهدای این حادثه تروریستی عزاداری کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات