مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز از حضور ۶۰ درصدی بانوان این استان در مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۷۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام کاظم شکری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، سوم اسفند با شرکت ۱۷۰۰ نفر درمسجد حجت‌بن الحسن عسکری(عج) برگزار شد.

 حضور پررنگ بانوان البرزی در مسابقات قرآنی «مدهامتان»

وی کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی را از اهداف برگزاری این مسابقه اعلام کرد و گفت: در این دوره از مسابقات بانوان حضور پررنگ‌تری داشتند و ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان بانوان بودند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان البرز بیان کرد: متسابقان در رشته‌های قرائت، حفظ کل، اذان(ویژه برادران)، قرائت(ترتیل)، حفظ جزء ٣٠، قرائت تقلیدی و نقاشی آیات با هم رقابت کردند و در نهایت ۱۴ نفر به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.

شکری گفت: مرحله کشوری این دوره از مسابقات با حضور نفرات برتر مرحله استانی از سایر استان‌های کشور، اردیبهشت‌ماه سال ٩٨ در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات