مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: امربه معروف و نهی از منکر کنید نترسید، زیرا نه رزق شما قطع و نه مرگ شما نزدیک می شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۷۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بر اساس سوره عصر، حتی کسانی که اهل ایمان و عمل صالح اند، ولی ساکت باشند و دیگران را به حق سفارش نکنند در خسارت اند، در قرآن می‌خوانیم اگر گروهی از مردم جلوی فتنه و فساد دیگران را نگیرند، همه زمین به فساد کشیده می‌شود.

وی در ادامه افزود: کسانی که صاحب تریبون بودند، ولی موضع خودشان را در برابر فتنه ۸۸ مشخص نکردند و جزء ساکتین بودند گناهشان کمتر از فتنه گران نیست، باید با صراحت و بدون ترس در مقابل فتنه ایستاد و امربه معروف کرد.

حجت الاسلام اربابی اظهار داشت: بعضی‌ها توجیه می‌آورند و می‌گویند گناه دیگران به ما کاری ندارد، لذا در برابر باطل ساکت می‌مانند درحالی که جرم در جامعه قابل سرایت است، گناه در جامعه مثل سوراخ کردن کشتی است همین که آب وارد شد همه را غرق خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: گاهی برخی افراد می‌ترسند که مشتری و خریدار آنان کم شود یا دوستانشان را از دست بدهند یا به حرفشان اعتنایی نشود یا مورد تهدید قرار بگیرند، در حالی که در روایات متعدد آمده است"امربه معروف و نهی از منکر کنید نترسید، زیرا نه رزق شما قطع و نه مرگ شما نزدیک می‌شود.
ارسال نظرات