خبرهای داغ:
یادواره شهدای غواص اندیمشک دیشب در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۵۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  خوزستان ، در این یادواره که جمعی از خانواده شهدا ، ایثارگران و مسئولان محلی و استانی حضور داشتند ضمن اجرای برنامه های معنوی، یاد و خاطره 31 شهید غواص از جمله شهید مسعود اکبری گرامی داشته شد.
امام جمعه موقت اهواز در این یادواره با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به کشور و مردم برنامه ریزی اساسی کرده است گفت : با جانفشانی و فداکاری جوانان و فرزندان ایران اسلامی این توطئه ها شکست خواهد خورد.
حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی همچنین بر ضرورت برگزاری چنین یادواره هایی تاکید کرد و افزود : برای رسیدن به سعادت واقعی باید راه شهدای والامقام را ادامه داد ، زیرا این شهدای عزیز فراتر از زمان و مکان هستند.
فرمانده تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) هم با اشاره به فداکاری شهدای گرانقدر اظهار داشت: این شهدا آبروی مردم ایران اسلامی و کشور هستند.
علی نجفوند افزود: خون رزمندگان ما و خون پاک شهدای اندیمشک و دزفول برای ارزش های اسلام و انقلاب در یک سنگر ریخته شد و مردم هرگز اجازه نمی دهند قلوب مردم این دو شهر از هم جدا شود.
رونمایی از کتاب زندگی نامه شهید مسعود اکبری و شهید احمد مجدی و تجلیل از خانواده معزز شهدا از برنامه های جانبی این یادواره بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها