خبرهای داغ:

دیدار از رزمندگان وایثارگران هندیجان

مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه سپاه هندیجان گفت: در راستای قدر دانی از رشادت ها و ایثار هاو بازگویی خاطرات ماندگار رزمندگان دوران دفاع مقدس به همین منظور بصورت هفتگی از رزمندگان و ایثارگران هندیجان با همکاری جمعی از پیشکسوتان بسیجی رزمنده بصورت خودجوش با آنها دیدار وبه شایستگی تجلیل می شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۵۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

سرگرد پاسدار بهرام شنبدی در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: هیچگاه نباید از یاد و نام و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس غافل شد این دلاوران برای حفظ اسلام از همه هستی خود گذشتن تا ایران اسلامی به فضل خداوند پیروز شد‌.

وی افزود : هندیجان از شهرهایی هست که شهدای والامقامی را تقدیم اسلام نموده که یاد و خاطره این شهدا تا ابد زنده و ماندگار است و بایستی با فرهنگ سازی مناسب وصیت نامه های شهدا و رزمندگان اسلام را به نسل کنونی ونسل آینده منتقل نمود.

وی بابیان تقدیر از رزمندگان پیشکسوت یک افتخار است گفت: جمعی از رزمندگان هندیجان بصورت خودجوش تصمیم گرفته اند یادی از خاطرات هشت سال دفاع مقدس با سرکشی از رزمندگان اسلام و ایثارگر دوران دفاع مقدس داشته باشند که تا کنون انجام می گیرد و همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار