مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کمک به تربیت و پرورش کارمندان تراز انقلاب و مدیران تراز انقلاب از مهم ترین اهداف بسیج کارمندان است.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۴۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

به گزارش خسرویس بسیج کارمندان خبر گزاری بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار مسعود پناهی، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مجمع عالی قشر هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندان که در سالن اجتماعات شرکت نفت در زاهدان برگزار شد،گفت: بسیج مهم ترین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و کلید طلایی در عرصه های مورد نیاز انقلاب بوده و هست، که در تمام عرصه ها کارنامه درخشانی را از خود برجای و به یادگار گذاشته است.

وی با تاکید بر این مطلب که 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشت، علیرغم توطئه های بی شمار دشمن انقلاب چهل سالگی خود را جشن گرفت افزود: ملت ایران با ورود به دهه پنجم انقلاب و 40 ساله دوم انقلاب باید بر اساس نقشه راه حضرت آقا جهت تمدن سازی عمیق اسلامی  گامهای موثری را بردارند.

سرهنگ پناهی هیئت های اندیشه ورز و بسیجیان را به عنوان خط مقدم نظام نام برد که باید در گام جدید انقلاب حضور  پررنگی داشته و رسالت خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنند، ادامه داد: حضور حماسی و با شکوه مردم در جای جای ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن ماه اتحاد و حمایت از ولایت فقیه را به جهانیان اثبات و نقشه های دشمنان را خنثی کرد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حضور نخبگان، صاحب نظران و اندیشمندان در همه عرصه ها به ویژه در گام جدید انقلاب ماموریت سنگینی است که به عنوان راهبردهای بسیج کارمندان باید جهت موفقیت آنها را به کار گرفت،در این راستا اهداف این سازمان با همفکری و همراهی این افراد محقق خواهد شد.

این مسئول تمدن سازی نوین اسلامی را نیازمند تلاش و کوشش دانست و ادامه داد: تمدن سازی انقلاب اسلامی یکی از آرمانهای انقلاب است، حاکمیت فضای انقلابی در ادارات با نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل انقلابی از رسالت های بسیج کارمندان است.

وی گفت: الویت اول بسیج کارمندان جهت گام برداشتن در چله دوم انقلاب ظرفیت سازی جهت جذب و تحقق بسیج ده ها میلیون نفری است، کمک به تربیت و پرورش کارمندان تراز انقلاب و مدیران تراز انقلاب از مهم ترین اهداف بسیج کارمندان در مجمع عالی قشر بسیج کارمندان است.

 

 

ارسال نظرات