خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی:

دشمن درصدد تطهیر چهره جنایتکاران و مخدوش کردن تاریخ انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در افتتاح نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در زمان کنونی دشمن با به کارگیری جنگ نرم درصدد است که چهره برخی از جنایتکاران را تطهیر کند و با مخدوش‌ کردن تاریخ شبهه ایجاد کند.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۳۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزیز جوانپور با بیان اینکه انتقال مفاهیم به زبان هنر تاثیرگذار است، گفت:‌ یکی از راه‌های بصیرت ‌افزایی نسل جوان به‌ ویژه قشر دانشجو برگزاری نمایشگاه‌های مستند و بصیرتی در دانشگاه است.

وی اظهار امیدواری کرد دانشگاهیان با هم‌افزایی موجبات عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران را بیش از پیش فراهم کنند.

جوانپور با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دهه 1360 دهه مظلومیت است، اظهار داشت: این دهه از دوران‌ تاثیرگذار، حساس و تعیین‌ کننده در شناخت ماهیت انقلاب ابوده و بررسی، مطالعه و بازخوانی آن برای تداوم مسیر انقلاب در شرایط کنونی ضروری است و باید برای تبیین آن تلاش مجدانه شود.
وی یادآوری کرد: افرادی که صحنه ‌های بعد از انقلاب را به چشم دیده‌ اند باید جریانات دهه اول انقلاب را با همه ابعادش به نسل کنونی انتقال دهند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: در زمان کنونی دشمن با به کارگیری جنگ نرم درصدد است که چهره بعضی از جنایتکاران را تطهیر کند و با مخدوش‌ کردن تاریخ شبهه ایجاد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها