خبرهای داغ:
انتشار کتابی از احمدرضا اخوت؛

بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی

کتاب «بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی» نوشتۀ احمدرضا اخوت به بازار کتاب عرضه شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۶۴۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، کتاب «بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی» نوشتۀ احمدرضا اخوت و هانی چیت‌چیان منتشر شد. مسائل جنسی در تربیت کودک اهمیتی اساسی دارند. تربیت جنسی می‌تواند نه تنها تعلیم و تربیت کودک را، بلکه کل نظام تربیتی و زندگی را تحت الشعاع خود قرار دهد. قوای جنسی خود را در دوام رشد انسان نشان می‌دهد، در سایر دوره‌های زندگی باید ذیل عقل و خردِ فعال قرار گیرد تا از ناحیه آن زندگی امنیت یافته و فرد دچار عوارض و آسیب‌های آن نشود.

 

احمدرضا اخوت در کتاب «بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی» بر اساس آیات قرآن به ویژه سوره مبارکه نور و روایات اهل بیت علیهم السلام به بیان خطوط قرمز طرح مسایل جنسی و مباحث مربوط به آن در جامعه پرداخته است.

 عفاف، مراقبت از تمایلات، چگونگی کنترل امیال و فرآیند تحقق عفاف، ضرورت توجه به مختصات مسائل جنسی در زندگی، ضرورت آگاهی به موقع نسبت به مسائل جنسی، پرهیز از فعال‌شدن زودهنگام مسائل جنسی، پرهیز از تقویت قوه خیال و وهم در مسائل جنسی، شکوفایی عفاف با توجه به آموزه‌های سوره نور، چگونگی آموزش مسائل جنسی در دوره‌های مختلف زندگی و مباحث مهم دیگر در حوزه بایسته‌های مسایل جنسی از از جمله موضوعاتی هستند که در این کتاب پیرامون آن‌ها نکاتی آمده است.

کتاب توسط «مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران» با قیمت ۵۰۰۰ تومان به بازار کتاب عرضه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار