از سوی باشگاه دانش پژوهان نخبه ایران(دانا)؛

دوره آمادگی المپیاد در نوروز 98 برگزار می‌شود

ثبت نام در باشگاه دانش پژوهان نخبه ایران (دانا) و شرکت در اردوی آمادگی المپیاد از 15 بهمن ماه آغاز و تا 25 اسفند سال جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۱۴۶۰۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام با سابقه ای درخشان در حوزه المپیاد و اداره باشگاه دانش پژوهان بسیج، باز هم با هدف کمک به دانش پژوهان نخبه ایران اسلامی و گسترش عدالت آموزشی در سراسر کشور به عرصه ی المپیاد گام نهاده است تا با ارائه خدماتی متفاوت، شرایطی ایجاد نماید که دانش آموزان مستعد در سراسر کشور بتوانند به نخبگان موثر فردای کشور تبدیل شوند و کشور عزیزمان ایران اسلامی را به اوج قله های پیشرفت برسانند.

در همین راستا و پس از برگزاری آزمون آزمایشی مرحله اول توسط باشگاه ، موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی ، دانشگاه علم و صنعت ایران و مجموعه آموزشی انرژی مثبت اقدام به برگزاری اردوی آمادگی مرحله دوم المپیاد نموده است.

این دوره جهت آمادگی مرحله دوم المپیاد های کشوری وزارت آموزش و پرورش در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و در هفت رشته( ریاضی ، فیزیک ، کامپوتر ، نجوم ، شیمی ، زیست و ادبی ) ، از تاریخ 6/1/98 لغایت 11/1/98 در محل دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار