خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه جهرم مطرح کرد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: مشکلات امروز ناشی از روی گردانی از آرمان‌های انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۱۴۶۰۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مهدی زارع مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه جهرم با تشبیه گام دوم انقلاب اسلامی که در چهل سالگی انقلاب رخ داده به جریان بزرگ بعثت پیامبر اکرم ص گفت: بعثت پیامبر نیز در چهل سالگی ایشان رخ داده بود که هدف مقدس هر دو رویداد تمدن سازی جهانی بود.

وی در ادامه اذعان داشت: انقلاب اسلامی ورق های گوناگونی از دشمنی ها را پشت سر گذاشته و امروز در تقابل اقتصادی و رسانه ای با دشمنان خارجی و مبارزه با فساد و نفوذی های درون کشور است که قطعا از این هم عبور خواهد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: مشکلات امروز ناشی از رویگردانی از آرمان های انقلاب است وگرنه اصل آرمان های انقلاب پایدار و دارای طراوت بوده چرا که برخواسته از فطرت بشر است.

زارع مهمترین وظیفه جوانان در راستای تحقق گام دوم انقلاب تزریق امید و انگیزه به بطن جامعه دانست و اظهار داشت: القای یاس و ناامیدی از مهمترین رویکرد دشمنان داخلی و خارجی به مردم است و اگر دشمنان می‌گویند انقلاب ناکارآمد است پس این همه هزینه برای شکست دادن انقلاب اسلامی برای چیست؟آیا به قطار ایستاده هم سنگ می‌زنند!؟؟

وی با اشاره به فتنه پیش رو تحت عنوان «فتنه زرد» اضافه کرد: فتنه زرد یعنی ناامیدی به آینده برای مردم و تغییر اولویت ها برای مسئولین ! یعنی عدم تحلیل درست از وضعیت و تصمیم گیری.

این فعال دانشجویی گفت: ما امروز با «تحلیل های فلج کننده» مواجه هستیم نه «تحریم های فلج کننده !»تحلیل هایی که وضعیت را ناشی از ایستادگی در برابر استکبار می‌داند و راه حل را هم در بوسیدن پنجه گرگ می‌بیند !

زارع در پایان به پایبندی قشر جوانان کشور در عهد خود برای ساختن آینده ای بهتر و پاسخ به ولی خود آیه زیر را قرائت کرد:«مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا»

ارسال نظرات
پر بیننده ها