خبرهای داغ:
لشکر مقدس 14 امام حسین(علیه السلام) با صدور بیانیه‌ای مراتب قدردانی و تقدیر خود را از امت شهید پرور و مردم انقلابی و ولایتمدار استان اصفهان به منظور حضور باشکوه در تشییع شهدای مدافع امنیت و وطن اعلام کرد
کد خبر: ۹۱۱۴۵۹۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، لشکر مقدس 14 امام حسین(علیه السلام) با صدور بیانیه‌ای مراتب قدردانی و تقدیر خود را از امت شهید پرور و مردم انقلابی و ولایتمدار استان اصفهان به منظور حضور باشکوه در تشییع شهدای مدافع امنیت و وطن اعلام کرد.

متن بیانیه لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"من المونین رجال صدقوا ما عهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا"

"23 احزاب"

مردم شهید پرور استان اصفهان درود خدا برشما که لاله‌های خونین لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) را که در دفاع از امنیت مرز های ایران اسلامی به شهادت رسیدند همچون برادران و فرزندان خود به سوی بهشت روانه کردید.

و پس ازگذشت سال‌ها و گذر از تند باد‌های زمانه، همچنان عزیزان خود را تقدیم راه اسلام و امنیت مسلمین می‌کنید وایستاده‌اید تا انقلابتان را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) برسانید.

همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست؛

بدین وسیله از کلیه  مردم قدرشناس استان اصفهان، شخصیت‌های سیاسی، مقامات نظامی و انتظامی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و رسانه‌هایی که در تشییع بی نظیر شهدا و محکومیت این جنایت بزرگ  شرکت کردند نهایت سپاس‌گذاری و تشکر را داریم.

در این راستا از سران طوایف وعلمای اهل تسنن و مردم سیستان و بلو چستان که پس از وقوع این حادثه تلخ و ناگوار انزجار خود را از این اقدام کثیف و شوم بیان کرده  و  با اعلام 3 روز عزای عمومی در این استان به همدردی  با خانواده های شهدا نشستند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

از خداوند متعال عطای صبر برای خانواده‌های این عزیزان و شفای عاجل برای جانبازان این حادثه را مسئلت داریم.

لشکر مقدس 14 حضرت امام حسین (علیه‌السلام)

ارسال نظرات
پر بیننده ها