خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از اهداء بسته حمایتی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۷۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از اولین ساعات پس از وقوع زلزله کرمانشاه در کنار مردم آسیب دیده بوده و این همراهی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: پس از اجرای مرحله‌های نخست یعنی آواربرداری و اسکان موقت، کار ساخت منازل این مردم و حمایت‌های بعدی آغاز شد .

والدی عنوان کرد: سپاه استان قزوین با کمک سازمان بسیج سازندگی و بسیج اصناف و خیرین بازاری استان قزوین برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی که یک تا دو معلول داشتند 11 واحد مسکونی ساخت که در تیرماه نیز طی مراسمی با حضور سردار غیب‌پرور این منازل تحویل آنها شد.

وی ادامه داد: این حمایت‌ها پایان نیافته و دور جدید کمک‌های سپاه استان قزوین که با کمک خیرین بسیجی اصناف و جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی تهیه شده است از صبح امروز تحویل خانواده‌های نیازمند شد.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: در این دور یک تخته فرش، دو تخته پتو، بسته حمایتی ارزاق به ارزش 3 میلیون ریال ، بسته بهداشتی، لوازم التحریر و کمک نقدی با حفظ عزت و کرامت تحویل جامعه هدف خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه سازمان بسیج اصناف و بسیج سازندگی در این طرح مشارکت داشته‌اند، یادآور شد: سپاه استان قزوین با کمک مردم خیّر، بازاریان بسیجی و جهادگران مومن و انقلابی تا رفع کامل آسیب‌های ناشی از زلزله در کنار مردم کرمانشاه خواهد بود.
1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها