فرماندار میاندوآب گفت: حمایت از تولیدکننده باید به معنای واقعی کلمه صورت گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۷۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، مهدی قهرمانی امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی میاندوآب که در محل این شهرک برگزار شد، اظهار کرد: حمایت های لازم از واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای بازدید از واحدهای تولیدی و بررسی مشکلات آنها بر اساس هماهنگی مدیران واحدها در شهرک صنعتی انجام می گیرد، افزود: تا حد توان مشکلات را پیگیری کرده و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه باید از تولیدکننده حمایت لازم انجام گیرد، گفت: متاسفانه برخی اوقات می گوییم از تولیدکننده حمایت می شود ولی اینگونه نیست.

قهرمانی تصریح کرد: وقتی واحدی راکد می شود در واقع سرمایه ای که در آنجا سرمایه گذاری شده است، راکد مانده است.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر کارشناسی بودن موضوعات، اظهار کرد: باید کارهای ما کارشناسی شده باشند تا دچار مشکل نشویم و در صدور مجوزها دقت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید عرضه و تقاضا هماهنگ باشند، افزود: متاسفانه برخی اوقات به تقاضا توجه نمی شود و همین امر سبب بروز برخی مشکلات در سطح کشور می شود.

قهرمانی با اشاره به اینکه عدم توجیهی بودن سیب راکد شدن برخی واحدها می شود، تصریح کرد: اینکه گفته می شود ۴۱ واحد در شهرک صنعتی میاندوآب غیرفعال است یعنی در واقع میلیاردها سرمایه هیچ بازدهی ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات