خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت:باید مدیران نسل فعلى، حلقه ‏ى مدیریتى را براى حضور نسل جوانِ مؤمنِ آگاهِ انقلابى باز كنند، به نصاب مدیریت انقلابى و جهادى برگردند، خودشان را در پاك‏دستى، عدالت‏خواهى، فسادستیزى و ساده ‏زیستى به آن تراز برسانند، متواضعانه خطاهاى خود را بپذیرند و عذرخواهى كنند تا بدین وسیله گامی اساسی در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم برداشته شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۷۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گردهمائی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن باز هم شاهد حضور پرشور و پرشکوه مردم ایران بودیم که این حضور و حماسه شایسته تقدیر و تشکر است.
وی با اشاره به صدور بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: ائمه جمعه تمامی تلاش خود را برای تبیین و عملیاتی کردن این بیانیه خواهند کرد که امیدواریم در این زمینه مسئولان و مدیران هم اقدامات لازم را انجام دهند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به ویژگی‌های این بیانیه خاطرنشان کرد: نگاه واقع بینانه به نقاط قوت و ضعف چهل سال اول انقلاب و امید و خوش بینى به آینده، روح و مغز این بیانیه راهبردى است.
فاطمی نسب گفت: در تبیین نقاط ضعف و كاستی هاى چهل سال گذشته، رهبر انقلاب نه با نگاهى خودتحقیرانه و مایوسانه، بلكه با نگاهى منطقى، منصفانه وتوام با ریشه یابى سخن گفته‏ اند که این نگاه زیبا و راهگشا نیازمند تامل بیشتر است.
وی تصریح کرد: جوانان یکی از کلید واژه های اصلی این بیانیه محسوب می‌شود که این مهم نشان دهنده این است که مقام معظم رهبری مانند گذشته اهمیت زیادی را برای جوانان قائل شده است و برای پیشبرد انقلاب اسلامی روی جوانان حساب ویژه ای کرده است.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: این بیانیه پیام بزرگ و روشنى پس از ۲۲ بهمن كه فتح بزرگ دیگرى براى ملت ما رقم خورد برای دشمنان این نظام بود و شكست و رسوایى جدیدی را براى استكبار جهانى به همراه داشت.
فاطمی نسب افزود: باید مدیران نسل فعلى، حلقه ‏ى مدیریتى را براى حضور نسل جوانِ مؤمنِ آگاهِ انقلابى باز كنند، به نصاب مدیریت انقلابى و جهادى برگردند، خودشان را در پاك‏دستى، عدالت‏خواهى، فسادستیزى و ساده ‏زیستى به آن تراز برسانند، متواضعانه خطاهاى خود را بپذیرند و عذرخواهى كنند تا بدین وسیله گامی اساسی در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم برداشته شود.
1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها