خبرهای داغ:
مديرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خبر داد:
طاهرخانی گفت: نمایشگاه خانه و کاشانه از تاريخ ۶ لغایت ۱۰ اسفند ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۶۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

هادی طاهرخانی مدير عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد : نمایشگاه خانه و کاشانه از تاريخ ۶ لغایت ۱۰ اسفند ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می گردد.
وی با اشاره به مشارکت کنندگان این نمایشگاه گفت: مشارکت کنندگان نمایشگاه فوق در فضایی به مساحت ۴هزار مترمربع محصولات و تولیدات خودر را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
مدير عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ضمن اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد:ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ از جمله اهدف برگزاری اين رويداد اقتصادی است .
طاهرخانی افزود : نمایشگاه خانه و کاشانه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی(ره) ، جنب صدا و سیما آماده بازدید علاقمندان می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها