خبرهای داغ:
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور:

دشمنان با حمایت از تروریستها به دنبال ناامن کردن ایران هستند/سپاه باید پل ارتباطی مسوولین و مردم باشد

حبیب زاده گفت: در اوضاع اقتصادی کنونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به وجود ظرفیت های موجود باید حلقه واصل بین مردم و مسئولان باشد .
کد خبر: ۹۱۱۴۵۴۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز(شنبه) مراسم به منظور بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان که هفته گذشته اتفاق افتاد و ۲۷ نفر از پاسداران انقلاب اسلامی در آن به شهادت رسیدند با حضور پایوران در حسینیه عاشقان ثارلله سپاه صاحب الامر (عج) برگزار گردید.
دکتر حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم اذعان کرد: همواره دشمنان ما به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در پی این مسئله هستند که با استفتده از هر حربه ممکن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.
این مسوول تبیین کرد: دشمنان با حمایت از تروریستها و پرورش آنها سعی در ناامن سازی ایران اسلامی دارند اما خون این شهیدان با آنها مقابله می کند و کشور از هر نوع آسیبی بیمه می شود.
وی عنوان کرد: زمانی که دشمنان ما در کنفرانس ورشو که یک سیرک نمایشی بود با اهداف مقابله با ایران بود جمع شدند نتوانستند به اهداف خود در این کنفرانس برسند چون قاعده بر این است وقتی دو طرف بر سر مسئله ای منازعه داشته باشند باید هر دو برای حل و مقابله با آن گرد هم آیند.
حبیب زاده اضافه کرد: در حالی که در کنفرانس ورشو نه کشور جمهوری اسلامی حضور داشت نه فلسطین و لبنان و سوریه و دیگر کشورهای منطقه که محور مقاومت را علیه دشمنی ها تشکیل داده اند.
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور اذعان کرد: کشور ما ظرفیت بسیار بالایی در زمینه های مختلف دارد و به یاری خداوند متعال و وحدت مردم و راهنمایی های حکیمانه رهبر معظم انقلاب این پیچ تاریخی انقلاب اسلامی را هم با سلامت و موفقیت کذر خواهیم کرد.
وی یادآور شد: در اوضاع اقتصادی کنونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به وجود ظرفیت های موجود باید حلقه واصل بین مردم و مسئولان باشد .
این مسوول گفت: با این رویه خیلی از مشکلات که در توان داخل کشور است می تواند حل شود چنانچه که ما در قزوین شاهد بودیم سپاه یک میز خدمت در محل نماز جمعه قرار داده است و هر هفته یک مقام عالی استان در آن با مردم ارتباط می گیرد و پیگیری مشکلات می شوند.
1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها