خطیب نماز جمعه اشکذر:

حضرت زهرا(س) الگویی مناسب برای بانوان است/ اسلام حقوق زنان را در جهان احیا کرد

امام جمعه اشکذر با بیان مقام بالای زن در اسلام، تصریح کرد: در طول تاریخ به زنان ظلم زیادی شده است ولی این اسلام بود که حقوق زنان را احیا کرد و به بانوان شخصیت و احترام بخشید.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۴۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، خطیب نماز جمعه شکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ۲۰ ماه جمادی، سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت زهرا(س) یک هدیه و بخشش الهی به پیامبر اکرم(ص) به شمار می آید که تاکنون هیچ زنی به برتری ایشان متولد نشده است به طوری که حضرت زهرا(س) را میتوان الگویی مناسب برای همه بانوان دانست.
“حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان” با بیان اینکه سالروز ولادت حضرت زهرا(س) را روز مادر نام نهادند، افزود: فرزندان باید در هر حالی به پدر و مادر خود نیکی کنند، چه پدر و مادر مسلمان باشند و چه حتی کافر، احترام والدین به فرزند واجب است.
وی با بیان مقام بالای زن در اسلام، تصریح کرد: در طول تاریخ به زنان ظلم زیادی شده است و حق بانوان ضایع شده است ولی این اسلام بود که حقوق زنان را احیا کرد و به بانوان شخصیت و احترام بخشید.
طالبیان ادامه داد: اکنون در جامعه جهانی شاهدیم که از زنان سو استفاده  و از بانوان به عنوان کالا یاد میشود که این خود تاحدی به خود زنان بر میگردد که چرا خود را اینگونه با آرایشات غلیظ و دیگر موارد معرفی میکنند در حالی که مقام زن بسیار بالاتر از این سخن هاست.
انتهای پیام/د  
ارسال نظرات