خبرهای داغ:
مسئول جمعیت بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مادران، طراحان استراتژی های مقابله با جنگ نرم دشمن

مسئول جمعیت بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اگر در دوران دفاع مقدس سنگر توسط راهنمایی افراد پشت میز ستادکل و با استراتژی های دفاعی هدایت می شد اما امروز استراتژی در دست مادران و زنان است و این زنان هستند که باید برای حضور محکم فرزندانشان در رویارویی با دشمنان در جنگ نرم برنامه‌ ریزی کنند.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۳۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی فرشته اسدزاده مسئول جمعیت بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در همایش اسوه های صبر و مقاومت درشهرستان طبس اظهار داشت: جایگاه مادرانی که در دوران دفاع مقدس فرزندانشان را به جبهه ها فرستادند بسیار مفید و اثرگذار بود اگر چه عده زیادی از آنها تحصیلات، مقام و ثروتی نداشتند اما قلبی بزرگ داشتند که  هدایتگر مردانی شدند که از مرزها و حریم اسلام و کشور امام زمان (عج) دفاع کردند.

 اسدزاده با بیان اینکه که در دوران دفاع مقدس در جبهه ها سنگر توسط  راهنمایی افراد پشت میز ستادکل و با استراتژی های دفاعی برنامه ریزی و هدایت می شد افزود: اما امروز استراتژی در دست مادران و زنان است و این زنان هستند که باید برای حضور محکم فرزندانشان در رویارویی با دشمنان در جنگ نرم برنامه‌  ریزی و جوانان را هدایت کنند.

وی طبس را یادگار استکبارستیزی خراسان جنوبی دانست و با تاکید بر لزوم ثبت وقایع آن دوران گفت: بانوان در آن روزها نقش پررنگ و بسزایی داشتند که متاسفانه تاکنون نقش آفرینی قهرمانانه بانوان طبس به تصویر کشیده نشده و هیچ اثر،خاطره و فیلمی از آن ارائه نشده لذا باید تا زمانیکه این شاهدان حضور دارند این وقایع و آثار ثبت شود.

مسئول جمعیت بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: امروز شعار انقلاب اسلامی از مرزهای کشور ما فراتر رفته و بیداری اسلامی در تمام جهان و در کشورهایی که با ما کیلومترها فاصله دارند ایجاد شده  و آنها با افتخار از ارزش‌هایی که ما خلق کرده ایم حرف می‌زنند.

گفتنی است در این  مراسم از  ۲۰ عنوان کتاب از روایت های مادران و همسران شهدای استان خراسان جنوبی با حضور جمعی از مادران ، همسران،  دختران شهدا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی رونمایی شد و از  سه تن از دختران شهدا  تقدیر شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار