خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و نقل جاده ای استان همدان از فعالیت شبانه روزی و 24 ساعته مرکز مدیریت راه های استان همدان در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۴۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

مرکز مدیریت راه‌های استان همدان در ایام عید شبانه‌روز فعال استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در کمیته حمل و نقل و سوخت خدمات سفر استان همدان با اشاره به اینکه مرکز مدیریت راه ها متولی اصلی رصد محورهای مواصلاتی است، اظهار داشت: با توجه به لزوم و اهميت كسب اطلاع همزمان از وضعيت ترافيكي و تردد در محورهاي مواصلاتي استان به ويژه در طول ايام طرح نوروزي، مركز مديريت راه هاي این اداره كل با استفاده از نیروهای ثابت و شیفتی آمار و اطلاعات تردد انواع ناوگان و همچنين نظارت تصويري و اعمال مديريت كنترل سرعت را از طريق ابزارهاي iTS جاده‌اي به شکل شبانه‌روزي انجام می‌دهند.

وی افزود: در اين زمینه تعداد 77 دستگاه ترددشمار برخط، ۲۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری و 66 دستگاه دوربين ثبت تخلفات سرعت، اطلاعات و آمار مورد نياز را به شکل برخط به مركز مديريت راه هاي استان ارسال می‌کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه به همه مسافران نوروزی که قصد دارند با استفاده از اتوبوس و دیگر خودروهای حمل و نقل عمومی جاده ای به مسافرت بروند، اطمینان داد نگران کمبود بلیت در این ایام نباشند.

وی با تأکید بر اینکه پیش فروش بلیت های اینترنتی از دوازدهم اسفنده ماه آغاز می شود، یادآور شد: ظرفیت‌های لازم برای انتقال همه مسافران پیش‌بینی شده و این اداره کل با رایزنی با شهرداری آمادگی پذیرش میهمانان نوروزی را در تمامی پایانه‌های استان دارد.

گفتنی است، در استان همدان 5 هزار و ۱۱۴کیلومتر راه وجود دارد که شامل آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی و راه روستایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات