دیدار نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با مادران دو شهید و جانباز 70 درصد دفاع مقدس

شامگاه چهارشنبه (یکم اسفند) آیت الله صفایی بوشهری به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا، به دیدار مادران شهیدان «علی اکبر افشون» و «شهید سید محسن» رفت، همچنین پس از آن با حضور در منزل جانباز «عبدالله یونسی» با این جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۲۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدارها اظهار داشت: جامعه باید قدردان شهدا باشد و این قدردانی تنها به تجلیل و مراسم گرفتن نیست بلکه به رهروی راه و تحقق اهداف و تکریم مادر، پدر و خانواده این عزیزان است.

امام جمعه بوشهر با بین اینکه زندگی شهدا تماماً، حیات است، افزود: زندگی ما یک زندگی دنیایی است اما شهدا در یک فضایی هستند که برای ما غیرقابل تصور است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: زندگی ما با سختی ها، گرفتاری ها، نداری ها و بیماری ها همراه است اما شهدا با خداوند معامله می کنند و عمر دنیایی خود را داده و عمر عرشی می گیرند و سود عظیمی می کنند.

لازم به ذکر است که شهید «علی اکبر افشون» در سال 61 و در 18 سالگی در جبهه رقابیه بر اثر اصابت ترکش به سر و شهید «سید محسن هاشمی» نیز در سال 60 و در 19 سالگی در منطقه کرخه نور بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین «عبدالله یونسی» جانباز 70 درصد و از مجروحین جنگی قطع نخاعی دوران دفاع مقدس است که در سال 61 در عملیات فتح المبین، در تیپ فاطمه الزهرا (س) مجروح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار