یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد که با مشارکت 410 ناشر و نمایندگی نشر، برای مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان جریان داشت، شامگاه جمعه پایان یافت.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۰۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، در این نمایشگاه ۲۳۸ ناشر مستقل، ۱۳۷ نمایندگی و ۳۵ غرفه فروش متمرکز در قالب ۳۲۲ غرفه محصولات فرهنگی خود را عرضه کردند.
برای حمایت از علاقه‌مندان به کتابخوانی یک میلیارد و یکصد میلیون ریال بن تخفیف خرید کتاب در نظر گرفته شد و کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف ۳۰ درصد عرضه شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد پیشتر تعداد عنوان کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه را ۸۴ هزار و ۳۰۰ عنوان اعلام کرد و گفته بود: برای حمایت از ناشران استان ۵۰ غرفه برای این قشر در نظر گرفته شد و علاوه بر آن ۲۰ غرفه محصول دیجیتال و هفت غرفه نیز برای مطبوعات محلی استان اختصاص یافته است.
مجید جوادیان زاده از برپایی ۶۰ برنامه جنبی در طول یک هفته برگزاری نمایشگاه کتاب یزد خبر داد و تجلیل از برگزیدگان جشنواره یزد، تقدیر از بخش‌های فعال در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق روستایی و عشایری، نقد و بررسی کتاب و برگزاری کارگاه‌های مختلف در ارتباط با مباحث حوزه کتاب را از این برنامه‌ها عنوان کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات