به گفته محمد علی نعمتی؛ مدیر کل سازماندهی و هماهنگی مرکز بسیج صدا و سیما 600 نفراز بسیجیان سراسر کشور صدا و سیما مهمان شهدا می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۱۴۳۹۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد علی نعمتی؛ مدیر کل سازماندهی و هماهنگی مرکز بسیج صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار بسیج صدا و سیما با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «راهی است راه عشق» سفر معنوی بسیجیان صدا و سیما به جبهه‌های جنوب در اسفندماه امسال اظهار داشت: اعزام بسیجیان صدا و سیما به سفر معنوی راهیان نور امسال در قالب سه گروه و در مجموع 600 نفر برگزار می‌شود.
نعمتی افزود: امسال از استان تهران در مجموع 250 نفر از بسیجیان صدا و سیما به همراه خانواده از 8 تا 11 اسفندماه و مجموعا 300 نفر از بسیجیان مراکز استان‌های صدا و سیما به همراه خانواده از 11 تا 14 اسفندماه به سفر معنوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: امسال کارکنان استان‌های شرقی کشور همچون مازندران، گلستان، هرمزگان، ایلام، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و ... در این اردو حضور دارند.
نعمتی در ادامه به برگزاری نخستین دوره راهیان نور ویژه مدیران ارشد سازمان اشاره کرد و بیان داشت: امسال برای نخستین بار جمعی از مدیران ارشد معاونت توسعه و فناوری رسانه طی روزهای 18 تا 19 اسفندماه به سرزمین‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.
بر اساس این گزارش بازدید از 13 یادمان مهم دوران دفاع مقدس جبهه‌های جنوب همچون طلاییه، شلمچه، هویزه، معراج و ...در این سفر معنوی برنامه‌ریزی شده است که بازدید از هر یک از این یادمان‌ها همراه با یکی از راویان دفاع مقدس همراه خواهد بود.
یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب که انقلاب، امام و دفاع مقدس را ندیدند، از طریق سفر معنوی راهیان نور محقق می شود که حضور اعضا یک خانواده با هم در این سفر معنوی می‌تواند اثرگذاری آن را مضاعف کند.

ارسال نظرات