امام جمعه شهرستان نیر گفت: راهیان نور از ضروریات فرهنگی جامعه است و در شرایط کنونی باید نسل سوم و چهارم انقلاب را با رشادت‌ها و جوانمرد‌های شهدا و حماسه سازان دوران دفاع مقدس آشنا کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۳۹۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
https://khabarban.com/NewsImage/640/17169554
 
حجت السلام میکائیل مقدسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل در نیر اظهار داشت: بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در چهل سالگی انقلاب پیامی بسیار عمیق، گسترده و جامع خطاب به همه آحاد و اقشار ملت ایران می‌باشد.

وی با بیان اینکه باید بر روی این بیانیه راهبردی زیاد کار کرد، ابراز داشت: باید همه آحاد و اقشار مردم این بیانیه مهم را به طور دقیق و عمیق مطالعه کنند چرا که محتوای این بیانیه یک اقیانوس بزرگ است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر با بیان اینکه مخاطب ویژه مقام معظم رهبری در این بیانیه راهبردی، جوانان می‌باشد، ابراز داشت: با توجه به اینکه در این بیانیه به بخش‌های مختلف از جمله بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی تاکید شده است باید کمیته‌هایی با حضور جوانان تشکیل و با بررسی و مطالعه عمیق این مباحث، تلاش کنیم که منویات رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنیم.
بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی شود/ راهیان نور از ضروریات فرهنگی جامعه است

مقدسی راهیان نور را حرکتی ارزشمند و مفید برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی باید نسل سوم و چهارم انقلاب را با رشادت‌ها و جوانمرد‌های شهدا و حماسه سازان دوران دفاع مقدس آشنا کرد که بهترین راه آن راهیان نور است.

وی تصریح کرد: عملیات فرهنگی را باید جدی گرفت و در این حرکت بزرگ فرهنگی و سفر معنوی، رشادت و جوانمردی‌های دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان و نوجوان تببین و تشریح کنیم و تفکر و فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی منتقل کنیم.
 
گفتگو: مهدی اصلانی
ارسال نظرات