خبرهای داغ:
جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور در منزل پیشکسوتان و بازنشستگان این شرکت با آنان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۱۴۳۸۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

دیدار مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق استان همدان با بازنشستگانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان این شرکت با حضور در منزل پیشکسوتان و بازنشستگان شرکت با آنان دیدار و گفتگو کردند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق استان همدان در این دیدار اظهار داشت: بازنشستگان منشاء خیر و برکت هستند و کارکنان شاغل می‌توانند از دانش و تجارب ارزشمند آنان در حوزه‌های مختلف کاری در راستای ارتقاء و بهره‌وری بیشتر استفاده کنند.

عباس گودرزی افزود: دیدار با این عزیزان فرصت مغتنمی است که ضمن تقدیر از زحمات آنان در طول مدت خدمتشان، با هماهنگی مراجع ذیربط و کانون بازنشستگان شرکت توزیع برای تسریع در ارائه خدمات به‎ویژه خدمات درمانی و رفع مشکلات آنان در حد وسع تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به ضرورت تکریم پیشکسوتان و همچنین ترویج این فرهنگ سرکشی از خانواده این عزیزان برنامه‌ریزی شده که امسال نیز پنج گروه از همکاران در معیت نمایندگان کانون بازنشستگان این بازدیدها را انجام دادند.

وی ادامه داد: مدیران واحدهای اجرایی نیز برنامه‌های مشابهی را انجام دادند و در مجموع از 15 همکار پیشکسوت سرکشی و با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی از آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات