نوذری از اختلاس‌گران به‌ عنوان فعالان جبهه دشمن یاد کرد و گفت: شهدا با ما اتمام حجت می‌کنند و مسئولان و مدیران باید بدانند که شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ادامه راه آنان به ما اعتبار می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۱۴۳۸۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام «شعبان نوذری» مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ساری در آیین گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان که در امامزاده یحیی (ع) ساری برگزار شد، اظهار داشت: خداوند تمام بندگان به ویژه مومنان را آزمایش می‌کند و رحمت و فضل پروردگار شامل حال مومنان واقعی می‌شود.

وی از اختلاس‌گران به‌ عنوان فعالان جبهه دشمن یاد کرد و گفت: شهدا با ما اتمام حجت می‌کنند و مسئولان و مدیران باید بدانند که شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ادامه راه آنان به ما اعتبار می‌دهد.

این مسئول گفت: شهیدان با تاسی به مولایشان حضرت سیدالشهدا (ع) با اسلام انحرافی و اسلام بی‌تحرک مبارزه و اسلام حقیقی را به جهان معرفی کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ساری افزود: شهدا دلاورمردانی هستند که با نثار جان خود درخت انقلاب و اسلام را آبیاری کردند و اکنون همه ما باید در هر سنگری از اسلام و دستاوردهای آن دفاع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها