سید ساجد یعقوبی
مسئول علمی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: مراسم اختتامیه چهارمین دوره از جشنواره‌های بسیج دانشجویی در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۳۷۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در جلسه هماهنگی برگزاری چهارمین دوره جشنواره بسیج دانشجویی در اردبیل اظهار داشت: مراسم اختتامیه چهارمین دوره از جشنواره‌های بسیج دانشجویی پنجم اسفند ماه ساعت 10 صبح در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف معرفی و استعدادیابی نخبگان علمی و پژوهشی برگزار می‌شود که در مراسم اختتامیه منتخبان این جشنواره تجلیل خواهند شد و این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف از جمله مقاله، اختراع، پایان‌نامه، دانشور نمونه و تدوین کتاب اقدام به جمع‌آوری آثار کرده که به همین منظور از ممتازان تحصیلی و علمی دانشجویان بسیجی تجلیل می‌شود.

مسئول علمی بسیج دانشجویی استان اردبیل بسیجیان را افسران جنگ نرم عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین هدف ما توسعه برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی بر ضد دشمنان و مقابله با جنگ نرم انان است که در این زمینه نیز اپلیکیشن تولید شده و از فعالان برتر در این زمینه قدردانی می شود.

جدی به جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس نیز اشاره کرد و گفـ: برگزیدگان این دوره نیز در رشته‌های فرهنگی، ادبی و هنری دانشجویی تجلیل می‌شوند که تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در ارتباط با برگزاری باشکوه و منظم این مسابقات انجام یافته و تلاش ما این است که به بهترین نحو برگزار شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در راستای برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل برگزار می‌شود، افزود: در زمینه برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره هماهنگی ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود تا بتوانیم شاهد برگزاری مطلوب و مناسب این برنامه فرهنگی، ادبی و هنری در استان باشیم.

چهارمین دوره جشنواره‌های بسیج دانشجویی در اردبیل برگزار می‌شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار