فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: نوروز امسال ۳۸۰ نفر از شهرستان‌های گرمی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۱۴۳۷۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
۳۸۰ نفر از شهرستان گرمی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی در کارگاه توانمند سازی راویان راهیان نور در گرمی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده نوروز امسال ۳۸۰ نفر از شهرستان‌های گرمی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین هدف ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این آموزه‌ها به عموم مردم به ویژه نسل جوان و امروزی است که در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود تا بتوانیم برگزاری این اردو‌ها را در منطقه تداوم بخشیده و مفهوم اصلی برگزاری اردو‌های راهیان نور را به همگان معرفی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: به دنبال توسعه خط مشی راویان روحانی، بررسی تاثیرگذاری حضور روحانیان و راویان و تبیین جایگاه راویان در انتقال مفاهیم و موضوعات روز بر اساس نیاز‌های جامعه هستیم که در تلاش هستیم این مهم را به زائران منتقل کرده و اهمیت این مسئله را به آنان توضیح دهیم.

رحیمی تصریح کرد: در تلاش هستیم با در نظر گرفتن تمامی ابعاد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود اثربخشی قابل قبولی در بین کاروان‌های راهیان نور داشته باشیم و مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این کارگاه توانمندسازی کاروان‌ها بوده است تا بتوانیم اهداف خود را در این زمینه دست یابیم.

وی بیان کرد: اردو‌های راهیان نور فرصت بسیار ارزشمند و معنوی برای تجدید پیمان کاروان‌ها است تا بتوانند از نزدیک در جریان رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان، ایثارگران، شهدای والامقام و جانبازان قرار گرفته و از این مهم دریابند که چه اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام یافته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار