فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با محوریت شهیدان مهدی و حمید باکری یادواره شهدای عملیات خیبر و بدر با حضور مسئولان کشوری و استانی ۶ اسفند ماه در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۳۶۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

یادواره شهدای عملیات خیبر و بدر در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای عملیات خیبر و بدر و شهدای شمال‌غرب و مدافعین حرم استان اردبیل در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: با محوریت شهیدان مهدی و حمید باکری یادواره شهدای عملیات خیبر و بدر با حضور مسئولان کشوری و استانی 6 اسفند ماه ساعت 9:30 صبح در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عملیات خیبر به عنوان یکی از مهم‌ترین عملیات اسفند ماه بیان کرد: باید به این مهم به شکل محتوایی و معنایی پرداخته شود و هیچ گاه قرار گرفتن در آستانه سال نو سبب غفلت ما نشود و کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد را برطرف کنیم و بهتر به این عملیات بپردازیم.

وی تصریح کرد: رزمندگان لشگر عاشورا  نقش مهمی در اجرای این عملیات بر عهده داشته‌اند و مهم ترین هدف ما از برگزاری این یادواره شهدا پرداختن به تلاش‌های انجام یافته در این عملیات است که با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام عطرآگین می‌شود.

بابازاده تصریح کرد: همه ما در قبال شهدای والامقام وظایف و رسالتی خطیر و حساسی بر گردن داریم که باید به وظایف خود جامه عمل بپوشانیم و با تاسی از راه و اهداف شهدای والامقام برای نگهداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی استفاده کنیم که این مسئله نیازمند تلاش همه‌جانبه مردم و مسئولان است.

وی بیان کرد: یکی از اشتباهات رایجی که در امر برگزاری یادواره‌های شهدا در بین مردم ترویج داده شده است این است که عزاداری اصل گرامیداشت شهدای والامقام است در حالی که باید در این یادواره‌ها به دستاوردها و اقدامات ارزشمند و فاخر این رزمندگان والامقام پرداخته شود که در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیده‌اند و در آخرین نفس از جان و مال و ناموس خود نگذشته‌اند.

ارسال نظرات