خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای غواص در اندیمشک

امام جمعه موقت اهواز گفت: آمریکایی ها و اروپایی ها این را بدانند مردم در تبعیت از رهبری لحظه ای تردید نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۳۳۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام میراحمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در اولین یادواره شهدای غواص شهرستان اندیمشک که در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز از تنگه باب المندب تا شرق مدیترانه تبدیل به یک جبهه واحد شده و یک صدا دارد و آن صدای هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة است.
امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن به دنبال این بود تا این خطه و نگین افتخارآمیز خوزستان و ایران و این جاده استراتژیک اندیمشک را بگیرد اما مردمان این دیار داغ آن را بر دل دشمنان گذاشتند، شما در این عرصه قدرت‌نمایی کردید.
حجت الاسلام میراحمد رضا حاجتی افزود: آمریکایی‌ها این را بدانند ترامپ ملعون، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها بدانند این ملت سلحشور و شهیدپرور که حتی برای یک لحظه در پیروی و اطاعت از رهبرشان هیچ تردیدی به دل راه نخواهند داد.
وی با اشاره به این نکته که شهدا همیشه زنده اند، افزود: امروز شهدا ما را دعوت کردند و ما میهمان شهدا هستیم و ما آمده‌ایم تا زنده باشیم یاد و نام شهدا برای همیشه زنده است.
وی افزود: همین جوان‌های ما کمر صدام را شکستند، این جوانان راه خدا را انتخاب کردند جوان‌هایی که شهادت طلب و پایبند به اسلام و انقلاب بودند، امروز باید به این شهدا مراجعه کنیم.
امام جمعه موقت اهواز افزود: رمز سعادت ما برخلاف چیزی که برخی‌ها بدنبال القاء آن بودند، که کلید و رمز رفع مشکلات ارتباط با شیطان بزرگ آمریکاست، اما اینطور نیست و به تبعیت از بیان مقام عظمی ولایت رمز موفقیت اقتدای به خدا است.
وی افزود: شهدا به ما یاد دادن سینه را سپر گلوله می کنیم اما این کشور امام زمان پایدار خواهد ماند و از وحدت انسجام ما کم نخواهد شد، این درس شهداست برای مردم شهیدپرور ، سلحشور و قهرمان است.
وی با اشاره به اینکه همین شهدا شرافت امروز ما را رقم زدند، افزود:جوان‌هایی که شهادت طلب و ولایت پذیر بودند، باید به این شهدا مراجعه کنید.
وی افزود: شهدا افق‌های آینده را می دیدند این شهدا زمینه ساز انقلاب بزرگ جهانی مهدی موعود هستند.
سرهنگ نجفوند در ابتدای این مراسم گفت: امروز پاسداشت شهدای غواص گردان حمزه سیدالشهدا شهرستان دزفول و اندیمشک است، خون بچه های اندیمشک و دزفول در یک سنگر ریخته شده است.
1فرمانده تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) افزود: امواجی که خون این شهدا درست کرد در نبل و الزهرا دیدیم، امروز لالایی مادران نبل و الزهرا پیام استقامت مجاهدت و پاسداشت این پاسداران ایران زمین است و ما نباید اجازه بدهیم کسانی به هر دلیلی بین این دو شهر و فرزندان ما اختلاف و تفرقه بیاندازد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار