رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی ارتحال آیت الله محمد مومن عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۱۴۳۱۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی ارتحال آیت الله محمد مومن عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی، این ضایعه مولمه را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه و یار دیرین انقلاب، امام و رهبری؛ حضرت آیت الله محمد مومن (ره) عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی شک، فقدان آن فقیه وارسته و ژرف اندیش که نقش آفرینی‌ها و مجاهدت‌های وی در روند پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و نیز تبلیغ و تبیین علوم و معارف دینی و تربیت و پرورش طلاب و دانشجویان انقلابی و فهیم، برای نسل‌های امروز و فردای کشور به ویژه جوانان آموزنده و الهام بخش است؛ ثلمه اى بزرگ برای اسلام عزیز، حوزه‌های علمیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

این ضایعه مولمه را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حوزه‌های علمیه، اعضای محترم شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، بیت مکرم و فرزندان ارجمند ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عالم فرزانه، انقلابی و ولایتمدار رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و یادگاران معزز صبر و پاداش الهی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

ارسال نظرات