آیت‌الله جنتی:

آیت‌الله مؤمن نقشه دشمنان را خنثی‌ می‌کرد

دبیر شورای نگهبان در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله مؤمن تأکید کرد: ایشان در راستای آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری قدم برداشتند و خنثی‌کننده نقشه دشمنان بودند.
کد خبر: ۹۱۱۴۳۰۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، در پیامی رحلت آیت‌الله محمد مؤمن، عضو فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید

در این پیام آمده است: خبر ارتحال فقیه ژرف‌اندیش، دقیق‌النظر، عالم عامل و مجاهد وارسته حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد مؤمن رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تألم گشت.

آیت‌الله محمد دانش‌زاده‌قمی که به‌حق، مؤمن نام گرفته بودند، پیش از انقلاب با عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مبارزات علیه رژیم منحوس پهلوی نقش داشتند و پس از انقلاب نیز در سنگرهای مختلف فقاهت و جهاد منشأ خدمات فراوانی برای نظام و انقلاب شدند.

این عالم عامل چه در زمان حضورشان در شورای نگهبان که با حکم امام‌خمینی(ره) آغاز شد و با حکم مقام معظم رهبری ادامه یافت و یا در مجلس خبرگان رهبری و چه در سایر عرصه‌های سیاسی، علمی و اجتماعی همواره با بصیرت مثال‌زدنی در راستای آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری قدم برداشتند و خنثی‌کننده نقشه دشمنان بودند.

این عالم پارسا در شکل‌گیری قو‌ه قضائیه نقش مؤثری داشتند و عضو شورای عالی قضایی، عضو شورای عالی حوزه، عضو شورای بازنگری قانون اساسی و مدیر حوزه علمیه قم بودند و همواره در بزنگاه‌های مهم در دفاع از خط اصیل ولایت مطلقه فقیه ثابت‌قدم و جزو یاران باوفای نظام و مقام معظم رهبری بودند.

اینجانب ضایعه مولمه درگذشت این فقیه عرصه جهاد و اجتهاد را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن عالم فرزانه و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن فقید سعید آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار