پابرجا بودن قیمت مصوب گوشت قرمز در استان

گوشت قرمز در کهگیلویه و بویراحمد همچنان باید با قیمت مصوب به مردم عرضه شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۴۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشستپابرجا بودن قیمت مصوب گوشت قرمز در استان ستاد ساماندهی و تنظیم بازار استان گفت: خروج دام زند از استان ممنوع شده است و گوشت قرمز در استان به قمیت مصوب ۵۴ هزار تومان همچنان باقی خواهد ماند.
معاون اقتصادی استاندار افزود: جهاد کشاورزی استان آمار همه مرغداری ها، دام داری‌های سبک و سنگین، پرورش بوقلمون و آبزیان را در اختیار صنوف و کشتارگاه‌ها قرار دهند تا برای تامین گوشت در استان اقدام کنند.
وی با بیان اینکه، تا اطلاع ثانویه قیمت گوشت گوسفندی در استان ۵۴ هزار تومان است، بیان کرد: این قیمت باقی می‌ماند حتی اگر هیچگونه کشتاری انجام نشود و صنعت، معدن و تجارت موظف است اگر قصابی بیش از قیمت مصوب گوشت به مردم عرضه کند به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی نماید.
گوهرگانی افزود: اگر صنوف قصابان استان تعهد کنند تا پایان تعطیلات نوروزی گوشت گرم استان را تامین کنند در قیمت گوشت بازنگری خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به واردات گوشت گرم و منجمد دولتی و مرغ منجمد در استان اشاره کرد وگفت: در این رابطه برنامه ریزی‌های لازم بخصوص برای تعطیلات نورزی به عمل آمده است.
وی اظهار داشت: واحد‌های مرغداری که تسهیلات شش درصدی و سایر خدمات دولتی دریافت کردند حق ندارند مرغ تولیدی خود را به خارج از استان صادر کنند.
گوهرگانی بیان کرد: شرکت پشتیبانی دام و طیور استان باید واحد‌های مرغداری که به صادرات مرغ به خارج از استان اقدام کردند به حوزه اقتصادی استانداری معرفی کند تا آنان را از خدمت دولتی محروم کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار