۴۰ طرح عمران شهری در یاسوج با اعتباری افزون‌ بر ۷۵ میلیارد تومان در دست اجرا است.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۴۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
شهردار یاسوج از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مرکزدر دست اجرا بودن ۴۰ طرح عمرانی شهری در یاسوج پیاده روی شهر یاسوج خبر داد و گفت: این طرح از میدان هفتم تیر تا شهرداری یاسوج را در بر می‌گیرد.
نستهم مقدم با بیان اینکه زیرساخت‌های شهر یاسوج فرسوده بوده و نیاز به آسفالت دارد افزود: ۲۵ درصد معابر سطح شهر یاسوج خاکی است و برای بهسازی و آسفالت این معابر چند صد میلیارد تومان اعتبار نیاز است این در حالی است که در شرایط فعلی به دلیل محدودیت‌های اعتباری امکان اجرای پروژه در یک مدت زمان کوتاه وجود ندارد.
وی گفت: قیمت قیر از هر تن ۹۰۰ هزار تومان به بیش از چهار میلیون رسیده که با این وضعیت حجم فعالیت عمرانی یک چهارم کاهش می‌یابد.
مقدم با بیان اینکه پل چهارم بشار طی سه سال ۳۰ درصد پیشرفت کاری داشت تصریح کرد: در یک سال گذشته با تلاش و فعالیت شبانه روزی پیشرفت کاری این طرح به ۹۰ درصد رسیده است.
شهردار یاسوج افزود: طرح جامع ترافیک شهر یاسوج و سامانه پیش تصیری در حال راه اندازی است همچنین پارک جنگل از سیستم روشنایی مطلوبی برخوردار بوده به مکانی امن برای تفریح تبدیل شده است.
وی گفت:: ۴۰ پروژه عمران شهری در یاسوج با اعتباری افزون‌بر ۷۵ میلیارد تومان در دست اجرا است.
وی گفت: بازآفرینی شهری آغاز شده و چند مرکز محله از جمله دولت آباد، چند پارک همچون چشمه نباتی و بازگشایی خیابان جمهوری تا چند هفته آینده آغاز می‌شود.
ارسال نظرات