شهرداری یاسوج در نهمین نمایشگاه شهر ایده آل و همایش مدیریت شهری و روستایی بندرعباس حضور فعال داشته است.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۴۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
شهردار یاسوج با اشاره برگزاری نهمینحضور فعال شهرداری یاسوج در نهمین نمایشگاه شهر ایده آل در بندرعباس نمایشگاه شهر ایده آل و همایش مدیریت شهری و روستایی با حضور بیش از ۱۵۰۰ میهمان از سراسر کشور در بندرعباس گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه دستاورد‌ها و پتانسیل‌ها در حوزه مدیریت شهری و به اشتراک گذاشتن تجارب موفق شهرداری‌ها است.
نستهن مقدم افزود: این نمایشگاه فرصت مطلوبی برای جذب گردشگر و سرمایه گذار در این بخش و شکوفا کردن اقتصاد گردشگری شهری است.
وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج در این نمایشگاه حضوری فعال داشته است افزود: چند پروژه زیرساختی و مهم شهرداری یاسوج در حوزه‌های زیرساختی و اقتصاد مقاومتی به این نمایشگاه راه یافته و فرصت معرفی آن‌ها فراهم شده است.
شهردار یاسوج با اشاره به اینکه شهرداری‌های یاسوج، پاتاوه و سی سخت به نمایندگی از استان در نهمین نمایشگاه شهر ایده آل و همایش مدیریت شهری و روستایی در بندرعباس حضور دارند گفت: مرکز معاینه فنی خودرو شهر یاسوج که با مشارکت شهرداری راه اندازی شده نیز در نمایشگاه شهر ایده آل مورد توجه قرار گرفته است.

نستهن مقدم افزود: پروژه‌های فضای سبز شهر یاسوج و فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری نیز در این نمایشگاه در بخش پروژه‌های زیرساخت گردشگری شهری معرفی می‌شوند.
ارسال نظرات