یک دانشجوی برتر علوم سیاسی گفت: مقاومت رزمندگان انقلاب اسلامی باعث الگو شدن این تفکر برای کشورهای دنیا شده است،امروز کشورهای غربی با هزینه میلیاردها دلار در کشورهای اسلامی هنوز نتوانسته اند سبک زندگی غربی را الگو معرفی کنند ولی انقلاب اسلامی بدون هزینه و پول به الگوی مقاومت و موفق کشورهای دنیا معرفی شده است.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۳۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رحیم بهادری از دانشجویان برتر کارشناسی ارشد علوم سیاسی و پژوهشگر برتر انقلاب اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: ملت ایران در شرایطی در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه میلیونی از خود خلق کردند که بعد از گذشت 40 سال از انقلاب گوشت 100 هزار تومانی و پراید 55 میلیون تومانی را می بینند و این حضور با معنی نشان دهنده این است که ملت حساب دولت با نظام اسلامی را از هم جدا کرده است.

وی افزود: در سال 96 حامیان رئیس جمهور مردم را از ترس پراید 50 میلیونی به حسن روحانی دعوت می کردند،امروز چرا همین حامیان رئیس جمهور کاری برای مردم نمی کنند و صدایشان خاموش شده است؟ کجا هستند کسانی که ملت را از جنگ می ترساندند؟

این دانشجوی برتر اظهار داشت: در هیچ جای دنیا قدرت به خیابان آوردن جمعیت راهپیمایی 22 بهمن را ندارند و دلیل آن این است که مردم آمادگی خود را برای حضور در صحنه های سخت کشور اعلام می کنند و به نوعی تحریم و شیطنت دشمنان را فرصت پیشرفت خود می دانند ولی امروز بعد از گذشت حماسه میلیونی مردم شاهد هستیم دولت عزمی برای حل مشکلات معیشتی مردم آن هم در آستانه سال جدید ندارد و این ظلم نابخشودنی مسئولین و مدیران به ملت است.

وی افزود: به فرموده امام خامنه ای مشرعیت مسئولین با خدمت به مردم تحقق می یابد،پس در این شرایط رسیدگی به وضعیت معیشت مردم از همه چیز بیشتر در اولویت است و باید نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم کنند.

بهادری تأکید کرد: در این شرایط که بسیاری از کشورهای دنیا برخواسته علیه ظلم انقلاب اسلامی را الگوی خود می دانند چرا در کشور پالس های سازش به خارج داده می شود؟

این پژوهشگر جوان بیان داشت: کسانی که از برخورد انقلابی با دشمنان ملت می ترسند از نفوذی های دشمن در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز انقلاب هستند که قطعا روزی توسط ملت قهرمان ایران محاکمه خواهند شد.

وی در همین خصوص تصریح کرد: مقاومت رزمندگان انقلاب اسلامی باعث الگو شدن این تفکر برای کشورهای دنیا شده است،امروز کشورهای غربی با هزینه میلیاردها دلار در کشورهای اسلامی هنوز نتوانسته اند سبک زندگی غربی را الگو معرفی کنند ولی انقلاب اسلامی بدون هزینه و پول به الگوی مقاومت و موفق کشورهای دنیا معرفی شده است.

این دانشجوی برتر در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین با الگو گیری از مقاومت ملت و به خصوص رزمندگان اسلام در برابر توطئه های دشمنان دفاع از منافع ملت را جدی بگیرند و تحریم را بهانه سوء مدیریت های خود ندانند.

ارسال نظرات