نشست فصلی فرماندهان پایگاه های بسیج محلات و گردان های بیت المقدس و امام حسین (ع) سپاه شهرستان آستانه اشرفیه برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۱۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، نشست فصلی فرماندهان پایگاه های بسیج محلات و گردان های بیت المقدس و امام حسین (ع) سپاه شهرستان آستانه اشرفیه برگزارشد.

سرهنگ پاسدارحسن حبیبی فرمانده سپاه پاسداران آستانه اشرفیه با بیان اینکه بسیج برخاسته از متن مردم است گفت: بسیجیان عزیز آحاد مردمی هستند که باهدف والای الهی باروحیه خستگی ناپذیر در هر میدانی که لازم باشد حضور پیدا میکنند و استعداد خود را بروز می دهد و ازخطرات این راه نمی هراسند.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه اظهار کرد: حضور در عرصه های نظامی، اقتصادی، علم وفن آوری، فرهنگی و سازندگی، محرومیت زدائی از ماموریت های امروز بسیج است.

درادامه این نشست سرهنگ مجید دوهندو معاون عملیات سپاه قدس گیلان به اهمیت حفظ آرامش و امنیت تاکید داشت و افزود: یکی از راههای گره زدن دل مردم به نظام وانقلاب حفظ آرامش و امنیت است که مصداق آن گشت های رضویون محله محور است.
وی این گشت ها را صددرصد مردمی دانست که گشت ها محلی و با هماهنگی ناجا و دادستانی استان با موضوع پیشگیری از سرقت در حال انجام می باشد.
سرهنگ دوهندو ایجاد حس امنیت را از مولفه های نظام دانست و اظهار داشت: ما باید حس امنیت را در ردیف مولفه های نظام برقرار کنیم و قطعا همه فعالیت ها و خدمات اجتماعی درسایه ایجاد امنیت شکل خواهد گرفت.


انتهای پیام

 

ارسال نظرات