مام‌جمعه زارچ گفت :مردم از عدم نظارت و گرانی گلایه دارند و مسؤولان باید مشکلات مردم را بشنوند و برای رفع مشکلات تلاش کند.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۰۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
مردم از عدم نظارت و گرانی گلایه دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام طباطبایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و همچنین میلاد امام خمینی (ره) روز زن و مادر گفت: انتخاب میلاد حضرت زهرا (س) به‌عنوان روز زن، نشان از اهمیت جایگاه بانوان در نظام الهی دارد که بانوان با پیروی از سیره فاطمی می‌توانند از تزلزلی که همواره در خانواده‌ها مشاهده می‌شود، جلوگیری کنند.
امام‌جمعه زارچ با اشاره به یاوه‌گویی‌های جدید غرب، متهم ساختن ایران به همدستی و حمایت تروریست‌ها از اتهامات عجیب را بی‌پایه و اساس دانست و افزود: نظام سلطه با این اتهام‌ها می‌خواهد افکار دنیا را منحرف کند که یقیناً خواب آن‌ها تعبیر نخواهد شد.
وی در ادامه به قرارداد FATF اشاره کرد و گفت: کارشناسان بیان داشتند که ضایعات پذیرفتن FATF حتی از ضایعات برجام نیز بیشتر است این در حالی است که هم‌اکنون فرجامی‌ها نیز به این نتیجه رسیدند که برجام جز خسارت و از دست دادن فرصت‌ها و تشدید تحریم و تحقیر‌ها چیزی برای کشور نداشته است.
طباطبایی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی، گفت: مردم از عدم نظارت و گرانی گلایه دارند و مسؤولان باید مشکلات مردم را بشنوند و برای رفع مشکلات تلاش کند.
وی با اشاره به اینکه دشمن در حال حاضر تمام توان خود را در جنگ اقتصادی گذاشته است تصریح کرد: هرچند در جنگ اقتصادی سوء مدیریت، کم‌همتی و درجا‌هایی بی‌همتی مسئولان را شاهد بودیم، اما با عنصر اعتقادی می‌توان از این جنگ اقتصادی نیز با پیروزی بیرون آمد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات